00 DSpace/Manakin Repository

Соціально-психологічна адаптація студентів різної професійної спрямованості до навчальної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергієні, О.В.
dc.contributor.author Пріснякова, Л.М.
dc.contributor.author Матяш, М.М.
dc.date.accessioned 2022-01-17T10:39:14Z
dc.date.available 2022-01-17T10:39:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сергієні О.В. Соціально-психологічна адаптація студентів різної професійної спрямованості до навчальної діяльності / Сергієні О.В., Пріснякова Л.М., Матяш М.М. // Topical issues of the development of modern science: the 7th International scientific and practical conference (March 11-13, 2020)/ - Sofia, 2020. - P. 405-413 uk_UA
dc.identifier.other УДК 159.9(075.8)
dc.identifier.uri https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7458
dc.description.abstract В результаті проведеного дослідження соціально-психологічної адаптації студентів-магістрів різної професійної спрямованості (психологів, як представників гуманітарних спеціальностей та будівельників – технічних) встановлено більш високий її рівень у майбутніх психологів. Разом з тим, студенти будівельники були більш налаштовані на успіхи в практичній професійній діяльності. Встановлений статистично значущий прямий зв’язок адаптації з самооцінкою та мотивацією до успіху, зворотній – з рівнем тривожності. Розроблені практичні рекомендації, спрямовані на підвищення рівня соціально-психологічної адаптації студентів як умови успішності їх навчальної діяльності в оволодінні майбутньою професією. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” uk_UA
dc.subject соціально-психологічна адаптація uk_UA
dc.subject самооцінка uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.subject спрямованість uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject психологи uk_UA
dc.subject будівельники uk_UA
dc.title Соціально-психологічна адаптація студентів різної професійної спрямованості до навчальної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу