00 DSpace/Manakin Repository

Особливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бородулькіна, Т.О.
dc.date.accessioned 2022-01-05T13:17:54Z
dc.date.available 2022-01-05T13:17:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бородулькіна Т.О. Особливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі / Т.О. Бородулькіна // Сучасні соціокультурні та психолого-педагогічні координати розвитку дитини: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (19- 20 квітня 2018 року, м. Тернопіль). – Тернопіль, 2018. – С. 15-18 uk_UA
dc.identifier.uri https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7354
dc.description The article presents the main results of the empirical research of divergent thinking of junior schoolchildren of the comprehensive educational establishment. We used F.Williams’s Test of Creativity and Divergent Thinking (modified by E.Tunik) to determine the overall level of development of divergent thinking and the development of its main indicators (speed, flexibility, originality, elaboration, the wealth of vocabulary (the number of words used in the title) and the ability to figuratively convey the essence of the image shown (direct description or hidden meaning, subtext)). We compared the results of schoolchildren from two types of classes – the Waldorf classes and the general education classes –in three parallels (the parallel of the first, second and third years). The results show the positive influence of the Waldorf pedagogy on the development of divergent thinking among junior schoolchildren even in the context of adaptation of the Waldorf pedagogy for general education during the first three years of school. uk_UA
dc.description.abstract В тезах наведено основні результати емпіричного дослідження дивергентного мислення молодших школярів експериментального навчального закладу. Для визначення загального рівня розвитку дивергентного мислення та розвиненості основних його показників (швидкість; гнучкість; оригінальність; розробленість мислення; багатство словникового запасу (кількість слів, використаних в назві) і здатність до образної передачі сутності зображеного на малюнках (прямий опис або приховане значення, підтекст)) використано Тест дивергентного (творчого) мислення Ф.Вільямса (модифікація О.Є.Тунік). Порівняно результати учнів із двох типів класів – класів вальдорфського спрямування та загальноосвітніх – за трьома паралелями (паралелі 1-х, 2-х та 3-х класів). Отримані результати дають можливість констатувати позитивний вплив вальдорфської педагогіки на розвиток дивергентного мислення у молодших школярів навіть в умовах її адаптації до загальноосвітньої школи протягом трьох років. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка uk_UA
dc.subject дивергентне мислення uk_UA
dc.subject креативність uk_UA
dc.subject вальдорфська педагогіка uk_UA
dc.subject вальдорфська школа uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject the divergent thinking uk_UA
dc.subject creativity uk_UA
dc.subject waldorf pedagogy uk_UA
dc.subject waldorf school uk_UA
dc.subject junior schoolchildren uk_UA
dc.title Особливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі uk_UA
dc.title.alternative Differentiating characteristics of the divergent thinking of junior schoolchildren in the conditions of the implementation of the waldorf pedagogy within the comprehensive educational establishment uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу