00 DSpace/Manakin Repository

Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бородулькина, Т.А.
dc.date.accessioned 2021-12-24T08:17:51Z
dc.date.available 2021-12-24T08:17:51Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бородулькина Т.А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин / Т.А.Бородулькина // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. – Київ, 2014. - №43 (67). – С. 59-68. uk_UA
dc.identifier.uri https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7330
dc.description.abstract У статті звертається увага на роль метафори в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Описано місце, функції й завдання метафори в освітньому процесі. Метафора розглядається як один з важливих методичних прийомів викладання психології студентам психологам. Обґрунтовано використання метафори на всіх етапах підготовки майбутніх психологів, враховуючи те, що метафоричний матеріал у навчанні студентів-психологів може бути найрізноманітнішим. Пропонується більш докладно розглянути можливості використання метафоричних асоціативних карт (МАК) в роботі з майбутніми психологами. У статті запропоновано деякі авторські техніки роботи з МАК, використовувані автором в процесі викладання окремих психологічних дисциплін для студентів-психологів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject метафора uk_UA
dc.subject підготовка психологів uk_UA
dc.subject метафоричні асоціативні карти uk_UA
dc.subject викладання психологічних дисциплін uk_UA
dc.title Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу