dc.contributor.author |
Бородулькина, Т.А.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-24T08:17:51Z |
|
dc.date.available |
2021-12-24T08:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Бородулькина Т.А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин / Т.А.Бородулькина // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. – Київ, 2014. - №43 (67). – С. 59-68. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7330 |
|
dc.description.abstract |
У статті звертається увага на роль метафори в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Описано місце, функції й завдання метафори в освітньому процесі. Метафора розглядається як один з
важливих методичних прийомів викладання психології студентам психологам. Обґрунтовано використання метафори на всіх етапах підготовки майбутніх психологів, враховуючи те, що метафоричний матеріал у навчанні студентів-психологів може бути найрізноманітнішим. Пропонується більш докладно розглянути можливості використання метафоричних асоціативних карт (МАК) в роботі з майбутніми психологами. У статті запропоновано деякі авторські техніки роботи з МАК, використовувані автором в процесі викладання окремих психологічних дисциплін для студентів-психологів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
НПУ імені М.П.Драгоманова |
uk_UA |
dc.subject |
метафора |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка психологів |
uk_UA |
dc.subject |
метафоричні асоціативні карти |
uk_UA |
dc.subject |
викладання психологічних дисциплін |
uk_UA |
dc.title |
Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |