00 DSpace/Manakin Repository

Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бородулькіна, Т.О.
dc.date.accessioned 2021-12-24T08:08:31Z
dc.date.available 2021-12-24T08:08:31Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бородулькіна Т.О. Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників / Т.О. Бородулькіна // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип.9. – С. 25-31. uk_UA
dc.identifier.other УДК 37.015.3 + 159.9.072
dc.identifier.uri https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7329
dc.description.abstract У статті наводяться основні результати психосемантичного аналізу емоційних та смислових характеристик ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» uk_UA
dc.subject ставлення до викладачів uk_UA
dc.subject психосемантичний аналіз uk_UA
dc.subject смислове поле uk_UA
dc.title Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу