00 DSpace/Manakin Repository

Psychological literacy in Ukraine: ways of learning and living

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Derkach, L.
dc.contributor.author Maksymenko, S.
dc.contributor.author Деркач, Л.
dc.contributor.author Максименко, С.
dc.date.accessioned 2021-01-13T13:12:17Z
dc.date.available 2021-01-13T13:12:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Derkach L., Maksymenko S. Psychological literacy in Ukraine: ways of learning and living / L. Derkach, S. Maksymenko // American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research. - New York, 2016. - Is. 2 (2). - P. 32-40 uk_UA
dc.identifier.other UDK 159.942.33; 37.015
dc.identifier.uri http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5722
dc.description У наведеній статті висвітлюються шляхи і досвід реалізації міжнародних та крос-культурних психологічних досліджень українськими психологами у процесі навчання студентів - психологів, можливості цілеспрямованої міжнародної співпраці завдяки глобальній психологічній грамотності. Дослідження широкого кола проблем психологічної грамотності як концептуального поняття, що має свою структуру та компоненти, є вельми актуальним та дискусійним в закордонній психології Психологічна грамотність в широкому контексті - це термін, що використовується для опису атрибутивних характеристик або здібностей випускника, особистості. Українська психологічна еліта та студентство прагнуть до більш тісних наукових зв’язків з психологічними програмами закордонних психологів задля взаємозбагачення наукового досвіду, отримання гнучких знань, бути краще підготовленими до світу, що постійно змінюється. В статті також запропонований інтегративний підхід до навчання майбутніх психологів, що синтезує, з одного боку, досягнення українського психолога С.Д.Максименка та концептуальні засади його теорії психології життєвої енергії (нужди); з другого боку, психологію персональних конструктів - Дж.Келлі з метою створення теоретичних засад психології самостійного нав-чання студентів-психологів завдяки глобальній психологічній грамотності. Основні поняття та принципи теорії визначені, прогнозовані резу-льтати сформованих знань, умінь, цінностей та компетенцій надані, перспективи подальших досліджень окреслені. uk_UA
dc.description.abstract This article describes how international and cross-cultural contributions of Ukrainian psychologists could be purposefully integrated into undergraduate global psychology education through internationalized psychological literacy. Psychological literacy is an umbrella term which is widely used to describe the attributes or capabilities of psychology graduate. Within Ukraine, psychology elite and students seek greater contact with psychology programs of foreign educators, academics and students to be flexible and better prepared for the changing world. In addition, the article suggests an integrated approach which is synthesizing, on the one hand, the Psychology of a Pesonality Vital Energy (needs), and the method of its study - Genetic and Modelling Approach and, on the other hand, the Theory of Personal Constructs to build a theory about the Psychology of Independent (Autonomous) learning of future psychologists for managing one’s way of learning and living through global psychological literacy. Key concepts and the principle tenets of the theory were identified and defined, leading to overview of the knowledge, skills, values and competencies developed. The study also focuses on ways a discovery learning in the form of problem-based autonomous and a scienttst-practtoner learning provides facilities to transfer global psychological literacy from classroom to real world. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher UKRAINE AND UKRAINIANS ABROAD INC uk_UA
dc.subject global psychological literacy uk_UA
dc.subject vital energy attribute uk_UA
dc.subject genetic and modeling method uk_UA
dc.subject personal constructs uk_UA
dc.subject scienttst-practtoner learning uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.subject глобальна психологічна грамотність uk_UA
dc.subject життєва енергія uk_UA
dc.subject атрибутивні характеристики uk_UA
dc.subject генетико-моделюючий метод uk_UA
dc.subject науковий підхід до навчання uk_UA
dc.subject особистісні конструкти uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.title Psychological literacy in Ukraine: ways of learning and living uk_UA
dc.title.alternative Психологічна грамотність в Україні: шляхи навчання та життя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу