00 DSpace/Manakin Repository

Світоглядно-філософські аспекти формування муніципальних брендів в умовах подолання державою наслідків COVID-19

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пашкова, Г.Г.
dc.date.accessioned 2020-07-07T07:45:03Z
dc.date.available 2020-07-07T07:45:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пашкова Г.Г. Світоглядно-філософські аспекти формування муніципальних брендів в умовах подолання державою наслідків COVID-19 / Г.Г. Пашкова // Проблеми формування громадянського суспільства в Україні: виклики та колізії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 15 травня 2020 р.). - Дніпро : ДДУВС, 2020. – С.66-69 uk_UA
dc.identifier.uri http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/5068
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject муніципальний брендинг uk_UA
dc.subject глобальної конкуренції uk_UA
dc.subject загроз захворювання на коронавірус uk_UA
dc.subject епідеміологічна безпека uk_UA
dc.subject імідж міста uk_UA
dc.title Світоглядно-філософські аспекти формування муніципальних брендів в умовах подолання державою наслідків COVID-19 uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу