00 DSpace/Manakin Repository

Методологічні стратегії дослідження освітнього простору

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марченко, О.В.
dc.date.accessioned 2020-04-16T11:39:36Z
dc.date.available 2020-04-16T11:39:36Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Марченко О.В. Методологічні стратегії дослідження освітнього простору: монографія / О.В. Марченко. – Дніпропетровськ : Інновація, 2012. – 350 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-8676-69-7
dc.identifier.uri http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/4611
dc.description.abstract У науковій монографії здійснено всебічний аналіз буттєвих характеристик та репрезентацій освіти у культурі пізнього Модерну і на цій основі обґрунтовано визначальні ознаки, тенденції та закономірності трансформації вітчизняного освітнього простору в контексті соціокультурної динаміки суспільства. Для наукових, науково-педагогічних працівників, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться проблемами освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Інновація uk_UA
dc.subject філософія освіти uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.subject методологія дослідження освітнього простору uk_UA
dc.subject стратегії історичного осмислення освітнього простору uk_UA
dc.subject соціокультурна модернізація освіти uk_UA
dc.subject управління освітою uk_UA
dc.title Методологічні стратегії дослідження освітнього простору uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу