00 DSpace/Manakin Repository

Management of an integrated model of innovation in maritime trade

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Koval, Viktor
dc.contributor.author Honcharova, Iryna
dc.contributor.author Lysenko, Nataliia
dc.contributor.author Коваль, Віктор
dc.contributor.author Гончарова, Ірина
dc.contributor.author Лисенко, Наталія
dc.date.accessioned 2024-02-09T09:45:53Z
dc.date.available 2024-02-09T09:45:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Koval V. Management of an integrated model of innovation in maritime trade / V. Koval, I. Honcharova, N. Lysenko // Philosophy, Economics and Law Review. – 2023. - Volume 3, no. 2. – С. 80-87 uk_UA
dc.identifier.uri https://doi.org/10.31733/2786-491X-2023-2-80-87
dc.identifier.uri https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12255
dc.description.abstract The article presents a model that will allow substantiating the sequence of introducing a system of innovative activities with integrated management of an integrated model of innovative activity. In order to identify the sequence of innovative activities, a study was made of indicators of maritime trade in Ukraine for the period from 2016 to 2020 according to the State Statistics Service of Ukraine. The features of the formation of an innovative marketing plan in the integrated model of innovative activity in maritime trade are considered. Using the presented mathematical model, an analysis of a potential plan for the introduction of innovations in various fields was carried out on the example of maritime trade in Ukraine, and their sequence was determined. The proposed mathematical model can be used to identify the influence of a certain set of factors on the result. The model can be applied to various types and categories of activities, showing the degree of influence of each of the selected influencing factors on the selected resulting attribute. The ability to select an arbitrary number of influence factors makes it universal for use in different types of activities and at different stages of analytical work. The article provides an example of the application of the developed mathematical model for the maritime trade of Ukraine. The obtained results indicate that the priority task in the field of innovation is the modernization of liquid transportation (significance coefficient for the final result -0.09), container transportation (significance coefficient -0.03), and packaged cargo (significance coefficient 0). Conducting a study in the field of maritime trade is due to the increase in the level of importance of this type of trade in modern conditions. У статті представлено модель, яка дозволить обґрунтувати послідовність впровадження системи інноваційної діяльності з інтегрованим управлінням інтегрованою моделлю інноваційної діяльності. З метою визначення послідовності інноваційної діяльності проведено дослідження показників морської торгівлі України за період з 2016 по 2020 роки за даними Державної служби статистики України. Розглянуто особливості формування інноваційного маркетингового плану в інтегрованій моделі інноваційної діяльності в морській торгівлі. За допомогою представленої математичної моделі на прикладі морської торгівлі України проведено аналіз потенційного плану впровадження інновацій у різних сферах та визначено їх послідовність. Запропонована математична модель може бути використана для виявлення впливу певної сукупності факторів на результат. Модель може бути застосована до різних типів і категорій діяльності, показуючи ступінь впливу кожного з обраних факторів впливу на обрану результуючу ознаку. Можливість вибору довільної кількості факторів впливу робить його універсальним для використання в різних видах діяльності та на різних етапах аналітичної роботи. У статті наведено приклад застосування розробленої математичної моделі для морської торгівлі України. Отримані результати свідчать про те, що пріоритетним завданням у сфері інновацій є модернізація наливних перевезень (коефіцієнт значущості для кінцевого результату -0,09), контейнерних перевезень (коефіцієнт значущості -0,03), тарних вантажів (коефіцієнт значущості 0). Проведення дослідження в галузі морської торгівлі зумовлено підвищенням рівня значущості цього виду торгівлі в сучасних умовах. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject maritime trade uk_UA
dc.subject integration uk_UA
dc.subject innovation uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject innovation marketing plan uk_UA
dc.subject mathematical model uk_UA
dc.subject efficiency analysis uk_UA
dc.subject морська торгівля uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетинговий план інновацій uk_UA
dc.subject математична модель uk_UA
dc.subject аналіз ефективності uk_UA
dc.title Management of an integrated model of innovation in maritime trade uk_UA
dc.title.alternative Управління інтегрованою моделю інновацій у морській торгівлі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу