00 DSpace/Manakin Repository

Conversion Funnels as Sales and Marketing Instruments

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Galushko, Olena
dc.contributor.author Kovalenko-Marchenkova, Yevheniia
dc.contributor.author Kvirkvaia, Murtaz
dc.contributor.author Галушко, Олена
dc.contributor.author Коваленко-Марченкова, Євгенія
dc.contributor.author Квірквая, Муртаз
dc.date.accessioned 2023-10-26T12:47:45Z
dc.date.available 2023-10-26T12:47:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Galushko O. Conversion Funnels as Sales and Marketing Instruments / O. Galushko, Ye. Kovalenko-Marchenkova, M. Kvirkvaia // Philosophy, Economics and Law Review. – 2023. - Volume 3, no. 1. – P. 145-151 uk_UA
dc.identifier.uri https://doi.org/10.31733/2786-491X-2023-1-145-151
dc.identifier.uri https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/11757
dc.description.abstract The article deals with the topical issues of attracting consumers through conversion Abstract. The article deals with the topical issues of attracting consumers through conversion funnels. Funnels are modern tools that are widely used in marketing and sales and allow us to track and analyze the steps that customers take on the way to a purchase. With the help of funnels, we can determine at which stage customers most often abandon a purchase and develop a strategy to increase the conversion. Funnels allow to identify weak points in the sales process and improve it, which leads to an increase of the company’s profit. The article discusses the stages of the conversion funnel and its features in marketing and sales. Special attention is paid to the functioning of conversion funnels in e-commerce. The article also discusses methods of improving the conversion funnels, such as: modern information technologies, optimization of forms, personalization of communication with the consumers, and others. The behavior of the consumer at different stages of the conversion funnel was analyzed, as well as the factors that could reduce the effectiveness of the funnel. Recommendations are offered to improve the efficiency of using the conversion funnels in marketing and sales. Стаття присвячена актуальним питанням залучення споживачів через воронки конверсії. Воронки є сучасними інструментами, які широко використовуються в маркетингу і продажах та дозволяють відслідковувати і аналізувати кроки, які клієнти роблять на шляху до покупки. За допомогою воронок можна визначити, на якому етапі клієнти найчастіше відмовляються від покупки, і розробити стратегію для збільшення конверсії. Воронки дозволяють виявити слабкі місця в процесі продажу та покращити його, що призводить до збільшення прибутку компанії. В статті розглянуто етапи воронки конверсії та її особливості у маркетингу і продажах. Особливу увагу приділено функціонуванню воронок конверсії в електронній комерції. Також в статті обговорюються методи удосконалення воронок конверсії, такі як: використання сучасних інформаційних технологій, оптимізація форм, персоналізація комунікації з клієнтом, та інші. Проаналізовано поведінку споживача на різних етапах воронки конверсії, а також фактори, які можуть знижувати ефективність воронки. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності використання воронок конверсії в маркетингу і продажах. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.publisher ДДУВС uk_UA
dc.subject buyer uk_UA
dc.subject purchase decision uk_UA
dc.subject conversion funnel uk_UA
dc.subject AIDA model uk_UA
dc.subject content uk_UA
dc.subject e-commerce uk_UA
dc.subject покупець uk_UA
dc.subject рішення про покупку uk_UA
dc.subject воронка конверсії uk_UA
dc.subject модель AIDA uk_UA
dc.subject контент uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.title Conversion Funnels as Sales and Marketing Instruments uk_UA
dc.title.alternative Воронки конверсії як інструменти продажів та маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу