Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородулькіна, Т.О.-
dc.date.accessioned2021-12-24T08:08:31Z-
dc.date.available2021-12-24T08:08:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБородулькіна Т.О. Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників / Т.О. Бородулькіна // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип.9. – С. 25-31.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.015.3 + 159.9.072-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/7329-
dc.description.abstractУ статті наводяться основні результати психосемантичного аналізу емоційних та смислових характеристик ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk_UA
dc.subjectставлення до викладачівuk_UA
dc.subjectпсихосемантичний аналізuk_UA
dc.subjectсмислове полеuk_UA
dc.titleПсихосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Бородулькина Т.А.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородулькина_ стаття_преподаватели.pdf238,93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.