Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/6673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKuzmenko, A.O.-
dc.contributor.authorSerdiuchenko, Yu.O.-
dc.contributor.authorSolodiuk, N.V.-
dc.contributor.authorIrchyshyna, M.V.-
dc.contributor.authorRailianova, V.E.-
dc.contributor.authorKashyrina, I.O.-
dc.contributor.authorYadlovska, O.S.-
dc.contributor.authorBiriukova, D.V.-
dc.contributor.authorKovalchuk, O.S.-
dc.contributor.authorКузьменко, А.О.-
dc.contributor.authorСердюченко, Ю.О.-
dc.contributor.authorСолодюк, Н.В.-
dc.contributor.authorІрчишина, М.В.-
dc.contributor.authorРайліанова, В.Є.-
dc.contributor.authorКаширіна, І.О.-
dc.contributor.authorЯдловська, О.С.-
dc.contributor.authorБірюкова, Д.В.-
dc.contributor.authorКовальчук, О.С.-
dc.date.accessioned2021-07-12T14:15:52Z-
dc.date.available2021-07-12T14:15:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationModern approaches to foreign language remote teaching : collective monograph / edited by A. O. Kuzmenko. – Lviv-Toruń : Liha-Pres, 2020. – 176 p.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-397-226-8-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/6673-
dc.descriptionІдея дистанційного навчання не нова. Дистанційне навчання почало застосовуватися наприкінці 18 століття завдяки появі регулярної та надійної пошти, яку називали «заочною освітою». Пізніше, у 1950-х роках, дистанційна освіта вийшла на новий рівень завдяки радіо і телебаченню. У 1969 р. У Великобританії було засновано Відкритий університет, який став жорстокою моделлю організації дистанційного навчання для інших університетів світу. У наш час, завдяки рівню технологічного розвитку та швидкому підключенню до Інтернету, дистанційна освіта стає все більш популярною серед людей. Крім того, особливу увагу слід приділяти мобільному навчанню. Використання таких технічних засобів, як мобільні телефони, смартфони та планшети, чимало сприяє розвитку нового етапу дистанційної освітиuk_UA
dc.description.abstractThe idea of remote teaching is not new. Remote teaching began to be used at the end of the 18thcentury due to the emergence of regular and reliable mail which was called ‘correspondence education’. Later, in the 1950s, remote education got to anew level with the radio and television. In1969, the Open University was founded in Great Britain which became abasic model in organizing remoteeducation process for other universities around the world. Nowadays, due to the level of technological development and fast Internet connection, remote education is becoming increasingly popular among people. In addition, special attention should be paid to mobile learning. The use of such technical means as mobile phones, smartphones and tablets contributes alot to the development of anew stage in remote educationuk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherLiha-presuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectформи дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectорганізація навчанняuk_UA
dc.subjectметоди дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectметод CLILuk_UA
dc.subjectдистанційне викладанняuk_UA
dc.subjectуправління часомuk_UA
dc.subjectелектронного навчанняuk_UA
dc.titleModern approaches to foreign language remote teachinguk_UA
dc.title.alternativeСучасні підходи до дистанційного навчання іноземних мовuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Каширіна І.О.
Ковальчук О.С.
Кузьменко А.О.
МОНОГРАФІЇ
МОНОГРАФІЇ
Монографії
Райліанова В. Є.
Ядловська О.С.
Ірчишина М.В.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131-Chapter Manuscript-3388-1-10-20201229.pdf2,47 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.