Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/2724
Назва: Поняття та правові ознаки реклами
Автори: Зуй, С.Ю.
Бібліографічний опис: Зуй С.Ю. Поняття та правові ознаки реклами / С.Ю. Зуй // Мова і право: матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 26 жовтня 2018 р.). – Дніпро: ДДУВС, 2018. – С. 118-120
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: реклама
правові ознаки реклами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/2724
Розташовується у зібраннях:Мова і право
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf190,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.