Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПришедько, Максим-
dc.contributor.authorPryshedko, Maksym-
dc.date.accessioned2024-03-26T13:32:37Z-
dc.date.available2024-03-26T13:32:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПришедько М. Деякі питання оптимізації правових засад формування та функціонування державних реєстрів / М. Пришедько // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2023. - Спеціальний випуск № 2 (127). – С. 321-328uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-6-321-328-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12747-
dc.description.abstractУ статті розглянуто деякі питання оптимізації правових засад формування та функціонування державних реєстрів. Актуальність питання пояснюється наявними недоліками у цій сфері, що не дають змоги надавати якісні адміністративні послуги громадянам та юридичним особам, зробити систему державних реєстрів ефективною економічно та функціонально. Державні реєстри розглядаються як системне утворення. У зв’язку з цим, першочерговим постає питання наявності загальних правових підходів щодо формування та функціонування державних реєстрів. На сьогодні відсутній окремий нормативний документ, що би визначив основоположні правові засади, єдиний термінологічний апарат, єдині вимоги до формування та функціонування державних реєстрів, зокрема, і основні критерії та підходи щодо класифікації державних реєстрів. Наразі нагальність питання класифікації державних реєстрів має економічний підтекст. Відтак, на сьогодні існує більше 350 електронних державних реєстрів, держателями яких виступають більше 80 органів державної влади. Така велика кількість державних реєстрів веде в умовах обмеженого державного фінансування до розпорошення бюджетних коштів, неефективного фінансування. Oднією з головних цілей оптимізації правових засад формування і функціонування державних реєстрів на сьогодні є створення такої системи державних реєстрів, яка б забезпечувала виконання норм статті 9 Закону України «Про адміністративні послуги», а саме: держава не повинна вимагати у фізичної особи та юридичної особи повторно інформацію, якою вона вже володіє, а між державними органами має переміщатися інформація, а не фізичні особи чи представники юридичних осіб. Розглянуто деякі основні напрямки діяльності у цій сфері, зокрема забезпечення електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, вирішення питання забезпечення ефективного доступу до матеріалів, що містяться в державних реєстрах, усунення дублювання інформації в різних державних реєстрах, нормативного урегулювання діяльності посадових осіб, які займаються формуванням і веденням державних реєстрів, щодо використання інформації інших державних реєстрів з урахуванням правового статусу інформації, що в них міститься, удосконалення програмного забезпечення та засобів захисту інформації. The article discusses some issues of optimizing the legal basis for the formation and functioning of state registers. The urgency of the issue is explained by existing shortcomings in this area, which do not allow providing high-quality administrative services to citizens and legal entities, making the system of state registers economically and functionally efficient. State registers are considered as a systemic formation. In this regard, the issue of the availability of general legal approaches to the formation and functioning of state registers is of primary importance. Currently, there is no separate normative document that would define the basic legal principles, a single terminological apparatus, single requirements for the formation and functioning of state registers, in particular, and and basic criteria and approaches for classification of state registers. Currently, the urgency of the issue of classification of state registers has an economic implication. So, today there are more than 350 electronic state registers, which are held by more than 80 state authorities. Such a large number of state registers leads, in conditions of limited state funding, to dispersion of budget funds, ineffective funding. One of the main goals of optimizing the legal basis for the formation and functioning of state registers today is the creation of such a system of state registers that would ensure the implementation of the provisions of Article 9 of the Law of Ukraine "On Administrative Services", namely: the state should not demand from individuals and legal entities repeatedly information that it already possesses, and information should move between state bodies, not individuals or representatives of legal entities. Some main areas of activity in this area are considered, in particular, ensuring electronic interaction of state electronic information resources, solving the issue of ensuring effective access to materials contained in state registers, eliminating duplication of information in different state registers, regulatory regulation of the activities of officials engaged in the formation and maintenance of state registers, regarding the use of information of others state registers, taking into account the legal status of the information contained in them, improvement of software and means of information protection.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectдержавний реєстрuk_UA
dc.subjectсистема державних реєстрівuk_UA
dc.subjectінтерфейс прикладного програмуванняuk_UA
dc.subjectавтоматизована інформаційнотелекомунікаційна системаuk_UA
dc.subjectавтоматизована інформаційна системаuk_UA
dc.subjectелектронна база данихuk_UA
dc.subjectstate registeruk_UA
dc.subjectsystem of state registersuk_UA
dc.subjectapplication programming interfaceuk_UA
dc.subjectutomated information and telecommunications systemuk_UA
dc.subjectautomated information systemuk_UA
dc.subjectelectronic databaseuk_UA
dc.titleДеякі питання оптимізації правових засад формування та функціонування державних реєстрівuk_UA
dc.title.alternativeSome issues of optimizing the legal basis for the formation and functioning of state registers in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ.- 2023. - Спеціальний випуск № 2 (127).
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdf857,78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.