Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛук’янчиков, Євген-
dc.contributor.authorЛук’янчиков, Борис-
dc.contributor.authorМикитенко, Ольга-
dc.contributor.authorLukyanchikov, Yevhen-
dc.contributor.authorLukyanchikov, Borys-
dc.contributor.authorMykytenko, Olha-
dc.date.accessioned2024-02-16T13:18:27Z-
dc.date.available2024-02-16T13:18:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛук’янчиков Є. Нормативне регулювання початкового етапу досудового розслідування / Є. Лук’янчиков, Б. Лук’янчиков, О. Микитенко // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2023. - № 4 (125). – С. 133-139uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-4-133-139-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/12319-
dc.description.abstractНадано увагу тому, що діяльність правоохоронних органів на цьому етапі кримінального провадження врегульована не повною мірою та потребує подальшого дослідження. Доведено, що кримінальна процесуальна діяльність починається з моменту надходження заяви або повідомлення про правопорушення до правоохоронного органу. Внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань не може розглядатися як процесуальне рішення, а є результатом його ухвалення у формі відповідної постанови. Обґрунтовано пропозиції щодо уточнення редакції окремих положень статті 214 КПК та відомчих нормативних документів. Рішення про необхідність проведення досудового розслідування на підставі особистого переконання за результатами перевірки та оцінки отриманої інформації повинен ухвалювати саме слідчий, який і несе за це персональну відповідальність. The article provides a justification of the relevance of the issue related to the normative regulation of the procedure for acceptance by law enforcement agencies of statements and reports on criminal acts. The authors emphasize that the activities of law enforcement authorities at this stage of criminal proceedings are not fully regulated and require further research and justification of proposals for appropriate amendments to the provisions of the current CPC and departmental normative documents. The authors underline that despite the long development of this institute of criminal procedure, starting with the Statute of Criminal Procedure of 1864 and up to now, a number of issues regarding the procedure for its normative regulation remain relevant and need to be elaborated and resolved. It is mentioned that with the acceptance of the current CPC, the institution of acceptance of applications and reports of criminal acts, their review and decision-making on the necessity of pre-trial investigation has undergone significant changes. It is proved that criminal procedural activity begins from the moment of receipt of a claim or report of an illegal act by a law enforcement authority. Despite the limited time for making a decision, the investigator is obliged to check the claim or report. The entry of information into the Unified Register of Pre-trial Investigations cannot be considered a procedural decision, but is the result of its acceptance in the form of a relevant resolution. The decision on the necessity to investigate this fact should be made upon the existence of an appropriate cause and reasons and should be written in the form of a resolution. Proposals are suggested to clarify the wording of certain provisions of article 214 of the CPC and departmental normative documents. The decision to conduct a pre-trial investigation on the basis of personal belief based on the results of the assessment of the information received should be made by the investigator, who is personally responsible for this.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectпочаток розслідуванняuk_UA
dc.subjectдоказиuk_UA
dc.subjectпідставиuk_UA
dc.subjectприводи для початку розслідуванняuk_UA
dc.subjectслідчийuk_UA
dc.subjectуповноважена службова особаuk_UA
dc.subjectпроцесуальне рішенняuk_UA
dc.subjectthe beginning of the investigationuk_UA
dc.subjectevidenceuk_UA
dc.subjectcausesuk_UA
dc.subjectreasons for starting an investigationuk_UA
dc.subjectinvestigatoruk_UA
dc.subjectauthorized official personuk_UA
dc.subjectprocedural decisionuk_UA
dc.titleНормативне регулювання початкового етапу досудового розслідуванняuk_UA
dc.title.alternativeLegislative regulation of the initial stage of pre-trial investigationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 4 (125)
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf262,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.