Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевяков, О.В.-
dc.contributor.authorБурлакова, І.А.-
dc.contributor.authorКондес, Т.В.-
dc.date.accessioned2023-02-07T14:22:45Z-
dc.date.available2023-02-07T14:22:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШевяков О.В. Професійні здоров’язберігаючі компетентності майбутнього фахівця / О.В. Шевяков, І.А. Бурлакова, Т.В. Кондес // Фізична культура в університетській освіті: інновації, досвід та перспективи розвитку в умовах сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 11 трав. 2022 р.). ‘– Дніпро: ДДУВС, 2022. – С. 16-19uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/10597-
dc.description.abstractПрофесійні освітні програми, що передбачались кваліфікаційним підходом, як правило, пов’язувалися з об’єктами праці, співвідносилися з їх характеристиками і не свідчили про можливості, знання і готовність оптимально пов’язувати все перелічене з ефективністю життєдіяльності людини в різних контекстах. Компетентність розглядається стогодні як система навичок, властивих будь-якій людині, в ній поєднуються кваліфікація, соціальна поведінка, здатність працювати в складі певної групи, робочого колективу, вміння ризикувати, тобто кваліфікаційні характеристики, що доповнюються і вдосконалюють свій розвиток особистими, культурними і соціальними характеристиками індивіда. Особистісні характеристики компетентного фахівця дають йому можливість ефективного застосування власної кваліфікації, і в цілому формують його образ. В даний час випускники системи вищої професійної освіти під час вибору та планування результатів освіти увагу акцентують не на обсязі засвоєних знань і алгоритмах їх відтворення, а на компетенції, на здатності випускника до адаптації в професійному середовищі, готовності творчо вирішувати професійні та життєві проблеми, вмінні самостійно здобувати й оновлювати знання, застосовувати їх в ситуаціях, близьких до майбутньої професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectздоров'яuk_UA
dc.subjectохорона здоров'яuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectздоров'язберігаючі компетентностіuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleПрофесійні здоров’язберігаючі компетентності майбутнього фахівцяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Бурлакова І.А.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Фізична культура в університетській освіті: інновації, досвід та перспективи розвитку в умовах сучасності
Шевяков О.В.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf726,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.