Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/8219
Назва: The modern methods of first aid (premedical care) teaching in the police institutions
Інші назви: Сучасна методика викладання першої (домедичної) підготовки у поліцейських закладах освіти
Автори: Mysliva, O.
Nykyforova, O.
Kuntsevych, I.
Мислива, О.
Никифорова, О.
Кунцевич, Ю.
Бібліографічний опис: Mysliva O. The modern methods of first aid (premedical care) teaching in the police institutions / O. Mysliva, O. Nykyforova, I. Kuntsevych // Philosophy, Economics and Law Review. - 2021. - Volume 1, no. 2. – С. 219-231
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: interactive methods of training
active methods of training
case-study method
situational role-playing games
game methods of training
participants of interaction
instructor
teacher
інтерактивні методи навчання
активні методи навчання
кейс-метод
ситуативні рольові ігри
ігрові методи навчання
учасники взаємодії
інструктор
викладач
Серія/номер: DOI :10.31733/2786-491X-2021-2-219-231;
Короткий огляд (реферат): The article discusses the possibilities and practical importance of using interactive forms of training, and the main attention is paid to the study of the positive impact of situational roleplaying games on the provision of pre-medic training in the context of their practical implementation during police training in appropriate institutions with specific training conditions. The authors believe that is very important to grant future police officers (cadets) with conditions for gaining stable skills of automatic manipulation when giving premedical care and ensure their understanding of the processes that will occur in the victimʼs body. However, this knowledge and skills must be based on awareness of the risk of being in extreme conditions. To assess the efficiency of different pedagogical approaches to teaching premedical training to future police officers, the authors identify 3 models of practical training: using situational tasks without approaching the real conditions of professional activity, situational tasks with the elements of role-playing games and cases under stressful conditions, only studentsʼ demonstration of their practical skills with the elements of practice. The success of the cadets in the exam was evaluated. The authors consider it appropriate that in premedical training of cadets for the development of basic practical skills, which are required for future professional activity, as well as for the creation of prerequisites for psychological readiness to implement in practice these skills and abilities, teachers should purposefully use active and interactive forms and technologies.
Опис: Важливо забезпечити майбутнім поліцейським (курсантам) умови для отримання стійких навичок автоматичного виконання маніпуляцій з надання домедичної допомоги та розуміння тих процесів, які будуть при цьому відбуватися в організмі постраждалого. При цьому ці знання та навички обовʼязково повинні спиратись на усвідомлення ризику опинитись в екстремальних умовах, зокрема, так званого “вогневого” контакту з правопорушником. Авторами обговорюються можливості та практичне значення використання інтерактивних форм навчання, а основна увага приділяється вивченню позитивного впливу ситуативних рольових ігор на забезпечення тренувань з домедичної підготовки в контексті їх практичного впровадження під час навчання поліції у закладах освіти зі специфічними умовами навчання. Для оцінки ефективності різних педагогічних підходів до викладання домедичної підготовки для майбутніх поліцейських автори визначили 3 моделі проведення практичних занять: із застосуванням ситуаційних завдань без наближення до реальних умов професійної діяльності, ситуаційні завдання з елементами рольових ігор та кейсів за умов стресу, лише демонстрація курсантам практичних навичок з елементами їх відпрацювання. При цьому оцінювалась успішність складання іспиту курсантами. На думку авторів, для розвитку базових практичних навичок з домедичної підготовки курсантів, необхідних для майбутньої професійної діяльності, а також створення передумов психологічної готовності до впровадження в реальну практику освоєних умінь і навичок викладачам слід цілеспрямовано впроваджувати активні та інтерактивні форми і технології проведення занять: ігри, тренінги, сценарії, креативні техніки тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/8219
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2021. - Volume 1, no. 2
Мислива О.О.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Никифорова О.А.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf517,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.