Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/6031
Назва: Багаторівневий маркетинг: шахрайство чи хороший план
Автори: Кубецька, О.М.
Остапенко Т.М.
Бібліографічний опис: Кубецька О.М. Багаторівневий маркетинг: шахрайство чи хороший план / О.М. Кубецька, Т.М. Остапенко // Протидія економічній злочинності: теоретичний, методичний та практичний аспект : матеріали всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 04 грудня 2020 р.). - Дніпро: ДДУВС, 2020. – С.76-78
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: мережевий маркетинг
спосіб роздрібної торгівлі
фінансова піраміда
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/6031
Розташовується у зібраннях:Кубецька О.М.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Протидія економічній злочинності: теоретичний, методичний та практичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf561,13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.