Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПобережна, Н.О.-
dc.contributor.authorPoberezhna, N.O.-
dc.date.accessioned2019-05-11T08:07:31Z-
dc.date.available2019-05-11T08:07:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПобережна Н.О. Організація лексичної роботи майбутніх юристів на основі інтегративно-діяльнісного підходу / Н.О. Побережна // Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 25 жовтня 2018 року). – Дніпро: ДДУВС, 2018. – С. 169-176uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/3234-
dc.description.abstractУ публікації порушується питання про забезпечення фахової підготовки майбутніх правників на основі інтегративно-діяльнісного підходу. Організація лексичної роботи студентів-правників спрямовується на спостереження над структурно-семантичними особливостями юридичних і міжгалузевих термінів, а також на специфіку сполучення термінів у процесі розгортання юридичного дискурсу.uk_UA
dc.description.abstractThe article addresses the issue of ensuring professional competence of law students within the integrative activity approach. The development of law students’ lexicon is aimed at observing the structural and semantic peculiarities of legal and interdisciplinary terms, as well as the specificity of the combination of terms in legal discourse. The integrative activity nature of teaching requires adequate support of integrity within the professional training of law students, which imposes certain requirements for the development of a meaningful component of the competence-oriented professional unit within the limits of the compulsory training. It is substantiated that the results of learning activity of law students in integrative classes are determined by such criteria: forming an overall perspective of the considered problem of legal direction; broadening of students’ outlook by legal concepts acquisition; mastering the culture of judgments, intensifying the argumentation and the degree of confidence in the outcome of the legal discussion. The implementation of the integrative activity approach in the system of law students’ training enables the formation of professional competence of law students; promotes the development of a high culture level of professional communication; provides opportunity to plan a legal discourse in accordance with a communicative and pragmatic approach.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectюриспруденціяuk_UA
dc.subjectюридична освітаuk_UA
dc.subjectмайбутні юристиuk_UA
dc.subjectінтегративно- діяльний підхідuk_UA
dc.subjectjurisprudenceuk_UA
dc.subjectlegal studiesuk_UA
dc.subjectintegrative activity approachuk_UA
dc.subjectlaw studentsuk_UA
dc.subjectcompulsory traininguk_UA
dc.subjectlegal discourseuk_UA
dc.titleОрганізація лексичної роботи майбутніх юристів на основі інтегративно-діяльнісного підходуuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of lexicon work of future lawyers based on integrative-active approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Побережна Н.О.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf310,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.